ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

bdewitte
Posts: 6
Joined: 05 Nov 2011 19:35

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by bdewitte »

Ik haal sinds enkele weken telkens de snelheid niet meer. Weer erg laag naar 4-5 mb/s begin van de avond en nu rond de 7 mb/s. Ik haalde voorheen bijna continu 14,5 mb/s. Wederom een trace route gestuurd, graag een status update, speedtest.net en ziggo speedtest zijn zoals gewoonlijk goed. Het ligt dus ergens anders aan.
Brandaris
Posts: 2
Joined: 08 Oct 2010 13:23

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Brandaris »

Het is hier vandaag ook bagger.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, normaal haal ik ruim de 60 Mbit, vandaag haal ik niet eens de 32 kb/s :?
Brandaris
Posts: 2
Joined: 08 Oct 2010 13:23

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Brandaris »

Alles draaid op het mment weer als een tierelier.
Wat er nu geweest is weet ik niet.
bdewitte
Posts: 6
Joined: 05 Nov 2011 19:35

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by bdewitte »

Ik haal al maanden nu de 14,5 niet meer. Ziggo zal ongetwijfeld aan het traffic shapen zijn maar is het niet aan jullie om dit te omzeilen mbv bijv. SSL?
eekiemaster
Posts: 1
Joined: 28 Oct 2014 18:26

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by eekiemaster »

Ik heb vanaf oktober 2014 al een aantal keren problemen gehad met het opzetten van connecties naar reader.i-telligent.com vanaf het Ziggo netwerk (oud @Home). Problemen zijn timeouts en niet kunnen connecten. Wat opvalt is dat het steevast een maandag of maandag en dinsdag betreft. Het opzetten van een telnet sessie vanaf de commandprompt loopt vast op poort 119 en poort 563, terwijl poort 600 wel werkt.
Commando om te testen (zonder quotes) is: 'telnet reader.i-telligent.com xxx' waarbij xxx het poortnummer is, bv 119, 563 of 600.
Te testen SSL poorten zijn 563 / 564 / 600 / 663 / 664.
Ook een tracert laat op enig moment flink toenemende response tijden zien binnen het Ziggo netwerk.
Ik zeg: ZIGGO BEDANKT....... :evil: :evil: :evil:
Post Reply