Upgrade van de bandbreedte

Alles over I-Telligent Usenet

Moderators: Darkje, Network-Admin

Post Reply
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

Uiteindelijk is het dan zover, we hebben het alsnog weten te realiseren.

Alle bestaande klanten gaan automatisch over op de nieuwe bandbreedte wanneer hun nieuwe termijn ingaat, er hoeft niks voor gedaan te worden.

De 8Mbit klanten gaan automatisch over op 10Mbit,

de 24Mbit klanten gaan automatisch over op 30Mbit

en de DELUXE klanten blijven ongewijzigd.

Wij hopen hiermee jullie tevredenheid op een nog hoger niveau te krijgen en bedanken jullie voor de steun en zorgen er natuurlijk ook voor dat jullie tevreden blijven.
Image
User avatar
gekkedwaas
Posts: 2
Joined: 06 Apr 2009 22:04

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by gekkedwaas »

Ik vind het helemaal top, ik ben even weg geweest maar sinds kort weer een tevreden gebruiker van het 10mb abonnement :D
Gr,

Peter
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

gekkedwaas wrote:Ik vind het helemaal top, ik ben even weg geweest maar sinds kort weer een tevreden gebruiker van het 10mb abonnement :D
Welkom terug en als het goed is haal jij constant de max. van de verbinding aangezien jij een 20Mbit verbinding hebt, in andere woorden; je merkt nu op dat onze netwerk stabiel is ;)
Image
User avatar
gekkedwaas
Posts: 2
Joined: 06 Apr 2009 22:04

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by gekkedwaas »

haha dat was nog van toen ik bij upc een abonnement had.

Heb nu weer adsl bij Online en kan maximaal 10 mb halen, dus mijn usenet abo bij jullie is hier mooi op aangepast :D
Gr,

Peter
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

Het is ons weer gelukt de bandbreedte te verhogen van onze Luxe pakket.

Dankzij de upgrade kunnen wij nu een uiterst passend pakket aanbieden aan de mensen die een internetverbinding hebben met een bandbreedte van 20- tot en met 40Mbit (kabel en VDSL gebruikers).

De upgrade ziet er als volgt uit;

Luxe 30Mbit wordt een 40Mbit verbinding.

Alle bestaande klanten worden bij het ingaan van een nieuwe termijn automatisch geupgrade; er hoeft dus niks voor te worden gedaan.
Image
relaxi
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2011 15:06

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by relaxi »

vandaag even contact gehad omdat ik wat instellingen verkeer had staan in sabnzb. Ik werd binnen 5 minuten terug gebeld en perfect geholpen.
Toen ik zei dat Ziggo net de snelheid omhoog had gegooid hebben ze gelijk de snelheid van het abonnement met 10 mbit verhoogd :D

Top: kunnen weer op volle kracht downloaden 40 mbit!

Bedankt,
Ivo
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

We hebben onze Standard pakket verhoogd naar 25Mbit, er hoeft hier niks voor veranderd te worden in de news-reader.

Dankzij de upgrade kunnen wij nu een uiterst passend pakket aanbieden aan de mensen die een internetverbinding hebben tot en met 25Mbit (veelal de instap Kabel-internet pakketten).
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

We hebben onze Luxe pakket verhoogd naar 60Mbit, er hoeft hier niks voor veranderd te worden in de news-reader.

Dankzij de upgrade kunnen wij nu een uiterst passend pakket aanbieden aan de mensen die een internetverbinding hebben tot en met 60Mbit (dit zijn veelal de Ziggo en UPC internet pakketten).
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

We hebben onze Standard pakket verhoogd naar 30Mbit, er hoeft hier niks voor veranderd te worden in de news-reader.
Dankzij de upgrade kunnen wij nu een uiterst passend pakket aanbieden aan de mensen die een internetverbinding hebben tot en met 30Mbit (dit zijn voornamelijk de basis Ziggo en UPC internet pakketten).
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Upgrade van de bandbreedte

Post by Mister I-Telligent »

We hebben de bandbreedte van onze Standard en Luxe pakketten verhoogd naar 50 en 120Mbit, er hoeft hier niks voor veranderd te worden in de news-reader.

Dankzij de upgrade hebben wij nu een perfecte aanbieding voor de instap en middenste pakketten van Ziggo en UPC.
Image
Post Reply