Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

Indien er klachten zijn, verbeteringen gewenst worden of simpelweg opmerkingen, meld ze hier.

Retentie zijn we mee bezig, we zijn bezig met één grote sprong ipv elke dag een paar uur erbij.

Bandbreedte zijn we ook al mee bezig en zoals het er nu naar uitziet gaat de bandbreedte binnenkort omhoog.

Prijs blijft ongewijzigd, dus een hogere retentie en meer bandbreedte maar de prijs blijft hetzelfde.

We gaan voor de nummer 1 positie en daar hebben wij jullie steun voor nodig.
Image
tergend
Posts: 2
Joined: 04 Mar 2010 14:01

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by tergend »

Ships. Ik meld mij net aan, in de veronderstelling dat ik per direct kan beginnen.

Ik dacht n.l. dat via automatische incasso het bedrag (maand, prepaid) geincasseerd zou worden maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik moet nu een bankoverboeking doen via internetbankieren en er stond bij dat ik op 2 a 3 dagen wachttijd moet rekenen. Dat is natuurlijk zwaar balen met het weekend voor de deur.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

tergend wrote:Ships. Ik meld mij net aan, in de veronderstelling dat ik per direct kan beginnen.

Ik dacht n.l. dat via automatische incasso het bedrag (maand, prepaid) geincasseerd zou worden maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik moet nu een bankoverboeking doen via internetbankieren en er stond bij dat ik op 2 a 3 dagen wachttijd moet rekenen. Dat is natuurlijk zwaar balen met het weekend voor de deur.
De linkerkant is automatische incasso en de producten aan de rechterkant zijn de pre-paid pakketten (bedrag handmatig overboeken).

Een supportmedewerker zal contact met u opnemen om het een en ander te wijzigen, u kunt in ieder geval dit weekend downloaden.
Image
tergend
Posts: 2
Joined: 04 Mar 2010 14:01

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by tergend »

Super, bedankt voor de info.

Alles is voor elkaar, zeer snelle service :)
Dizaztah
Posts: 1
Joined: 10 Mar 2010 13:54

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Dizaztah »

Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd met daarin de vraag of het mogelijk is om een usenetaccount aan te maken die vanaf 25-03 ingaat. De reden hiervan is dat ik op dit moment nog een account heb van een andere aanbieder. Deze verloopt 24-03. Uiteraard wil ik niet met 2 accountjes tegelijkertijd lopen klooien.
Daar ik nog geen mailtje retour heb gekregen, leek het mij wellicht een optie om het op deze manier te doen.
Edit: sorry, ik was te voorbarig. Ik heb reeds een reactie gekregen.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

Dizaztah wrote:Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd met daarin de vraag of het mogelijk is om een usenetaccount aan te maken die vanaf 25-03 ingaat. De reden hiervan is dat ik op dit moment nog een account heb van een andere aanbieder. Deze verloopt 24-03. Uiteraard wil ik niet met 2 accountjes tegelijkertijd lopen klooien.
Daar ik nog geen mailtje retour heb gekregen, leek het mij wellicht een optie om het op deze manier te doen.
Edit: sorry, ik was te voorbarig. Ik heb reeds een reactie gekregen.
Als het goed is heeft een collega u gemaild, aangezien het vanuit info@i-telligent.nl wordt verzonden is de kans groot dat hij in uw SPAM box zit.

U kunt gewoon op 25-03 een account bij ons nemen via de linkerkant genaamd "ABONNEMENTEN" dan heeft u die zelfde dag nog uw inlog-gegevens.
Image
bokkoman
Posts: 3
Joined: 14 Mar 2010 16:02

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by bokkoman »

Ik zou een iDeal betaling wel erg gunstig vinden. Als jullie dit zouden hebben krijg je denk ik veel meer klanten. Mensen houden niet zo van automatisch incasso via internet.
Dus dat je gewoon in 1x je maand of jaar abonnement betaald via iDeal.

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

bokkoman wrote:Ik zou een iDeal betaling wel erg gunstig vinden. Als jullie dit zouden hebben krijg je denk ik veel meer klanten. Mensen houden niet zo van automatisch incasso via internet.
Dus dat je gewoon in 1x je maand of jaar abonnement betaald via iDeal.

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.
Daar hebben wij al een produkt voor, de pre-paid pakketten.

We hebben bewust niet voor iDeal gekozen om de prijzen hetzelfde te houden, en om een betaling te doen via iDeal moeten mensen alsnog beschikken over internetbankieren en dezelfde handelingen uitvoeren om in te loggen (e-dentifier of sms'je voor code), zodoende de overschrijving.
Image
bokkoman
Posts: 3
Joined: 14 Mar 2010 16:02

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by bokkoman »

Mister I-Telligent wrote:
bokkoman wrote:Ik zou een iDeal betaling wel erg gunstig vinden. Als jullie dit zouden hebben krijg je denk ik veel meer klanten. Mensen houden niet zo van automatisch incasso via internet.
Dus dat je gewoon in 1x je maand of jaar abonnement betaald via iDeal.

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.
Daar hebben wij al een produkt voor, de pre-paid pakketten.

We hebben bewust niet voor iDeal gekozen om de prijzen hetzelfde te houden, en om een betaling te doen via iDeal moeten mensen alsnog beschikken over internetbankieren en dezelfde handelingen uitvoeren om in te loggen (e-dentifier of sms'je voor code), zodoende de overschrijving.
Klopt, maar de handelingen gaan wel degelijk anders en veel vertrouwder, omdat je niet op jullie website je giro/bank nummer hoeft in te vullen. Dit doe je namelijk via de iDeal pagina van je bank zelf. Haast iedereen vindt dit ook velen malen prettiger of veiliger overkomen, wat het ook zeker is. Nu kunnen jullie gewoon geld van mijn/onze rekening afhalen zonder dat wij het weten, omdat we maar gewoon Accepteren aanvinken. Hoe veel vertrouwen hebben wij in jullie?

Ik weet dat er ook een prijs voor jullie aanzit om iDeal aan te schaffen, misschien is dit tegenwoordig ook niet meer zo, dat weet ik zo één twee drie niet. Maar ik zou er toch zeker over nadenken, vooral omdat veel (bijna allemaal) van jullie concurrenten hier ook gebruik van maken.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

bokkoman wrote:
Mister I-Telligent wrote:
bokkoman wrote:Ik zou een iDeal betaling wel erg gunstig vinden. Als jullie dit zouden hebben krijg je denk ik veel meer klanten. Mensen houden niet zo van automatisch incasso via internet.
Dus dat je gewoon in 1x je maand of jaar abonnement betaald via iDeal.

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.
Daar hebben wij al een produkt voor, de pre-paid pakketten.

We hebben bewust niet voor iDeal gekozen om de prijzen hetzelfde te houden, en om een betaling te doen via iDeal moeten mensen alsnog beschikken over internetbankieren en dezelfde handelingen uitvoeren om in te loggen (e-dentifier of sms'je voor code), zodoende de overschrijving.
Klopt, maar de handelingen gaan wel degelijk anders en veel vertrouwder, omdat je niet op jullie website je giro/bank nummer hoeft in te vullen. Dit doe je namelijk via de iDeal pagina van je bank zelf. Haast iedereen vindt dit ook velen malen prettiger of veiliger overkomen, wat het ook zeker is. Nu kunnen jullie gewoon geld van mijn/onze rekening afhalen zonder dat wij het weten, omdat we maar gewoon Accepteren aanvinken. Hoe veel vertrouwen hebben wij in jullie?

Ik weet dat er ook een prijs voor jullie aanzit om iDeal aan te schaffen, misschien is dit tegenwoordig ook niet meer zo, dat weet ik zo één twee drie niet. Maar ik zou er toch zeker over nadenken, vooral omdat veel (bijna allemaal) van jullie concurrenten hier ook gebruik van maken.
We hebben 2 verschillende accountvormen: "abonnementen" en "pre-paid".

Abonnementen is een vorm waarvan de betaling verloopt via automatische incasso, brengt gemak en flexibiliteit met zich mee.

En zomaar incasseren is niet mogelijk, dat bepaalt het verloop en succes van een bedrijf, vertrouwen is grootendeels al gewonnen want we bestaan nu al meer dan een jaar, er zijn geen spookfacturen verzonden en onze financiele afdeling werkt erg nauwkeurig want fouten worden niet getolereerd op gebied van financien, daar verlies je klanten mee en krijg je uiteindelijk niks meer erbij vanwege negatieve reclame.

Vertrouw je het niet of heb je slechte ervaringen met automatische incasso; dan is er altijd nog het "pre-paid" account.

Zelf overboeken, ja dat heeft een extra handeling i.t.t. iDeal dat geef ik je maar een beetje moeite doen om kwaliteit in huis te halen is toch niet teveel gevraagd?

iDeal kost nog steeds geld en is zelf 0,10 euro cent duurder geworden oftewel 0,70 cent per transactie, wij hebben bewust niet voor iDeal gekozen vanwege de kosten die het met zich meebrengt. Zie het zo; als het doel kosteloos te bereiken is dan is betalen om hetzelfde doel te bereiken een overbodige luxe.

Er zijn genoeg mensen die het gewend zijn om maandelijks zelf een bedrag over te maken zonder iDeal, anders zou onze "pre-paid" pakket geen reden van bestaan hebben.

Ik hoop dat ik hiermee een hoop duidelijk heb gemaakt.
Image
Post Reply