Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

Raies
Posts: 2
Joined: 11 Jun 2010 20:44

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Raies »

Hallo ,

Ik ben nieuw

Ik heb een vraagje hebben jullie ook live support op jullie website?

dat zag ik wel bij een paar usenet sites dat zou echt handig zijn denk ik.

met vriendelijke groet

raies
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

Raies wrote:Hallo ,

Ik ben nieuw

Ik heb een vraagje hebben jullie ook live support op jullie website?

dat zag ik wel bij een paar usenet sites dat zou echt handig zijn denk ik.

met vriendelijke groet

raies
Veel usenet sites hebben het maar ze staan zowat elke dag off-line, wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, zowel via de mail als telefonisch indien het een complexe vraagstuk is.
Image
Raies
Posts: 2
Joined: 11 Jun 2010 20:44

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Raies »

Mister I-Telligent wrote:
Raies wrote:Hallo ,

Ik ben nieuw

Ik heb een vraagje hebben jullie ook live support op jullie website?

dat zag ik wel bij een paar usenet sites dat zou echt handig zijn denk ik.

met vriendelijke groet

raies
Veel usenet sites hebben het maar ze staan zowat elke dag off-line, wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, zowel via de mail als telefonisch indien het een complexe vraagstuk is.
Ok , Ik vind dat telefonisch echt goed van jullie dat hebben andere usenet sites niet denk ik :D
bokkoman
Posts: 3
Joined: 14 Mar 2010 16:02

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by bokkoman »

Ik vroeg me eigenlijk af of jullie je retentie nog gingen verhogen?
300+ dagen vind ik voor tegenwoordig best weinig. Soms kan ik bestanden rond de 300 dagen niet eens downloaden.
Er zijn andere usenet aanbieders die 600 dagen retentie aanbieden, voor hetzelfde geld.

Dus een retentie upgrade zou zeker een mooi verbeter punt zijn.

Groetjes.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

bokkoman wrote:Ik vroeg me eigenlijk af of jullie je retentie nog gingen verhogen?
300+ dagen vind ik voor tegenwoordig best weinig. Soms kan ik bestanden rond de 300 dagen niet eens downloaden.
Er zijn andere usenet aanbieders die 600 dagen retentie aanbieden, voor hetzelfde geld.

Dus een retentie upgrade zou zeker een mooi verbeter punt zijn.

Groetjes.
Er is volgens mij iets anders aan de hand want tot en met 386 dagen hebben we een compleetheid van 100%, iemand van support zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uit te zoeken hoe dit tot stand is gekomen.

De compleetheid is tevens afhankelijk van de uploader, er worden veel dingen verkeerd geupload, dit kunt u herkennen aan de rode aanduiding als u http://www.binsearch.info of http://www.nzbindex.nl gebruikt.

Als er naast de naam van de post dit staat 19114 / 19700 dan is de post incompleet en kunnen zowel wij als andere usenet providers dit op geen enkele mogelijkheid compleet op de servers hebben staan.

Als het zo wordt aangegeven 19700 / 19700 is de post compleet en indien hij binnen onze retentie valt dan kunt u hem zonder problemen binnenhalen.

We zijn trouwens sind juli 2009 van 200 dagen naar 386 dagen gegaan en onze retentie is nog steeds stijgende, wij roepen 300+ zodat wij in ieder geval de waarheid spreken en op communicatie vlak voorzichtig bezig zijn.

Wat wij trouwens belangrijker vinden is de stabiliteit en uptime van onze netwerk, dat heeft er tot nu toe voor gezorgd dat we geen downtime hebben meegemaakt en de klanten 24/7 via ons hebben kunnen downloaden.

In deze thread kunt u de retentie groei bijhouden.
Image
Warrior
Usenet Junior
Posts: 10
Joined: 03 Jan 2011 13:28

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Warrior »

Spotlite geen Spotnet lijkt mij wel een leuk alternatief voor FTD (zonder download of nzb button)Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet en dat is knap irritant. Met newsleecher kun je vervolgens wel gewoon de headers van usenet groep alt.binaries.ftd ophalen.Maar zonder bestandsnaam in SpotLite kun je helemaal niets beginnen.Misschien dat een moderator dit zou willen/kunnen toelichten hoe dit mogelijk is ?
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

Warrior wrote:Spotlite geen Spotnet lijkt mij wel een leuk alternatief voor FTD (zonder download of nzb button)Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet en dat is knap irritant. Met newsleecher kun je vervolgens wel gewoon de headers van usenet groep alt.binaries.ftd ophalen.Maar zonder bestandsnaam in SpotLite kun je helemaal niets beginnen.Misschien dat een moderator dit zou willen/kunnen toelichten hoe dit mogelijk is ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn en iets meer hierover te vertellen: "Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet "?

Bedoel je met "traceren" headers binnenhalen want onze servers werkt op dat vlak precies als die van elke andere usenet-provider, headers zijn de namen van elke bestand op de server.
Image
Warrior
Usenet Junior
Posts: 10
Joined: 03 Jan 2011 13:28

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Warrior »

Mister I-Telligent wrote:
Warrior wrote:Spotlite geen Spotnet lijkt mij wel een leuk alternatief voor FTD (zonder download of nzb button)Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet en dat is knap irritant. Met newsleecher kun je vervolgens wel gewoon de headers van usenet groep alt.binaries.ftd ophalen.Maar zonder bestandsnaam in SpotLite kun je helemaal niets beginnen.Misschien dat een moderator dit zou willen/kunnen toelichten hoe dit mogelijk is ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn en iets meer hierover te vertellen: "Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet "?

Bedoel je met "traceren" headers binnenhalen want onze servers werkt op dat vlak precies als die van elke andere usenet-provider, headers zijn de namen van elke bestand op de server.
Hoi Mister I-Telligent,

In het programmaatje zelf Spotlite dus, zijn geen bestandsnamen zichtbaar.Na installatie van het progje moet men zich aanmelden met je inloggevens.I-telligent levert die bestandsnamen op de een of andere manier niet,terwijl andere servers bv Eweka deze wel laten zien.Andere I-telligent gebruikers kampen overigens met hetzelfde probleem.

MvG
Warrior
Usenet Junior
Posts: 10
Joined: 03 Jan 2011 13:28

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Warrior »

Mister I-Telligent wrote:
Warrior wrote:Spotlite geen Spotnet lijkt mij wel een leuk alternatief voor FTD (zonder download of nzb button)Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet en dat is knap irritant. Met newsleecher kun je vervolgens wel gewoon de headers van usenet groep alt.binaries.ftd ophalen.Maar zonder bestandsnaam in SpotLite kun je helemaal niets beginnen.Misschien dat een moderator dit zou willen/kunnen toelichten hoe dit mogelijk is ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn en iets meer hierover te vertellen: "Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet "?

Bedoel je met "traceren" headers binnenhalen want onze servers werkt op dat vlak precies als die van elke andere usenet-provider, headers zijn de namen van elke bestand op de server.
Hoi Mister I-Telligent,

In het programmaatje zelf Spotlite dus, zijn geen bestandsnamen zichtbaar.Na installatie van het progje moet men zich aanmelden met je inlog gegevens.Als je dit gedaan inclusief headeren en daarna een spot aanklikt levert I-telligent die bestandsnamen op de een of andere manier niet,terwijl andere servers bv Eweka deze wel laten zien.Andere I-telligent gebruikers kampen overigens met hetzelfde probleem.

MvG
Last edited by Warrior on 19 Feb 2011 18:26, edited 1 time in total.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Klachten, opmerkingen en verbeterpunten, meld ze hier.

Post by Mister I-Telligent »

Warrior wrote:
Mister I-Telligent wrote:
Warrior wrote:Spotlite geen Spotnet lijkt mij wel een leuk alternatief voor FTD (zonder download of nzb button)Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet en dat is knap irritant. Met newsleecher kun je vervolgens wel gewoon de headers van usenet groep alt.binaries.ftd ophalen.Maar zonder bestandsnaam in SpotLite kun je helemaal niets beginnen.Misschien dat een moderator dit zou willen/kunnen toelichten hoe dit mogelijk is ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn en iets meer hierover te vertellen: "Echter traceert I-telligent als eén van de weinige servers de bestandsnamen niet "?

Bedoel je met "traceren" headers binnenhalen want onze servers werkt op dat vlak precies als die van elke andere usenet-provider, headers zijn de namen van elke bestand op de server.
Hoi Mister I-Telligent,

In het programmaatje zelf Spotlite dus, zijn geen bestandsnamen zichtbaar.Na installatie van het progje moet men zich aanmelden met je inloggevens.Als je dit gedaan hebt en daarna een spot aanklikt levert I-telligent die bestandsnamen op de een of andere manier niet,terwijl andere servers bv Eweka deze wel laten zien.Andere I-telligent gebruikers kampen overigens met hetzelfde probleem.

MvG
Staat SSL aan of uit en i.c.m. de juiste poort want wat ik dus begrijp is dat je simpelweg headers binnen wilt halen, als je kan downloaden met je news-reader dan kan je ook headers binnenhalen dus er gaat dan iets fout tijdens het instellen en wij hebben niks binnen van andere klanten.

Je kan misschien hier verder communiceren omtrent spotlite: http://www.i-telligent.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=55, deze thread zijn mensen elkaar aan het helpen op het gebied van soortgelijke applicaties.
Image
Post Reply