ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

janneke435
Posts: 6
Joined: 05 Aug 2011 22:49

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by janneke435 »

Ben sinds gisteren lid bij jullie, maar mijn snelheid komt hier niet boven de 1,5 mb uit, terwijl mijn ziggo abonnement 30 mb is.
Met SSl en zonder maakt eigenlijk helemaal geen enkel verschil in sneldheid
Valt me wel een beetje tegen moet ik heel eerlijk bekennen......

Jammer....
Overigens zit ik in Tilburg
Last edited by janneke435 on 05 Aug 2011 23:52, edited 1 time in total.
janneke435
Posts: 6
Joined: 05 Aug 2011 22:49

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by janneke435 »

En wat nog veel jammerder is, dat ik de laatste anderhalf tot 2 uur niet meer boven de 600 kb uit kom.
Hoop dat hier een oplossing voor is of komt, want dit was niet mijn bedoeling natuurlijk....
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Mister I-Telligent »

janneke435 wrote:En wat nog veel jammerder is, dat ik de laatste anderhalf tot 2 uur niet meer boven de 600 kb uit kom.
Hoop dat hier een oplossing voor is of komt, want dit was niet mijn bedoeling natuurlijk....
Wij hebben geen storingen gehad en naast u zijn er geen andere berichten gekomen van onze klanten uit Tilburg, wellicht is er iets verkeerds ingesteld.

Helaas kunnen we geen contact met u opnemen omdat het e-mail adres waarmee u zich heeft geregistreerd op het forum niet voorkomt in onze klantenbestand en er is tevens gezocht naar een aanmelding met als voornaam Janneke op 4 augustus maar die hebben we ook niet kunnen vinden.

Zou u zo vriendelijk willen zijn een mail te sturen naar support@i-telligent.nl i.c.m. met uw username zodat wij u contactgegevens erbij kunnen pakken en u z.s.m. hiermee kunnen helpen.

Bedankt.
Image
janneke435
Posts: 6
Joined: 05 Aug 2011 22:49

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by janneke435 »

Dat komt omdat ik mij onder een ander mailadres hier geregistreerd heb dan bij mijn abonnement. Heb het jullie inmiddels gemaild en er is meteen door jullie op gereageerd doot mij telefonisch te benaderen

TOP TOP TOP, want na van draadloos overgegaan te zijn naar bedraad internet bleek er geen snelheidswinst in te zitten. Dit konden we testen door een speeltest bij UPC uit te voeren (de concurent van Ziggo geeft een realistischer beeld dan Ziggo zelf natuurlijk).
Toen kwam uw medewerker op het idee en modem reset uit te voeren en jawel BINGO.

Ik heb nu de beschikking over de volle snelheid
Bedankt en mijn complimenten voor een grandioos staaltje service !!!!!

Groetjes Janneke
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Mister I-Telligent »

janneke435 wrote:Dat komt omdat ik mij onder een ander mailadres hier geregistreerd heb dan bij mijn abonnement. Heb het jullie inmiddels gemaild en er is meteen door jullie op gereageerd doot mij telefonisch te benaderen

TOP TOP TOP, want na van draadloos overgegaan te zijn naar bedraad internet bleek er geen snelheidswinst in te zitten. Dit konden we testen door een speeltest bij UPC uit te voeren (de concurent van Ziggo geeft een realistischer beeld dan Ziggo zelf natuurlijk).
Toen kwam uw medewerker op het idee en modem reset uit te voeren en jawel BINGO.

Ik heb nu de beschikking over de volle snelheid
Bedankt en mijn complimenten voor een grandioos staaltje service !!!!!

Groetjes Janneke
Tot uw dienst zeggen wij dan ;)
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Mister I-Telligent »

We hebben berichten binnen gekregen dat voormalige @home klanten een lage snelheid ervaren op bepaalde momenten van de dag en met laag bedoelen we enkele 100KB per seconde.

Wellicht komt dit door een routering maar wij zijn dit nog aan het onderzoeken.

De ex-casema, Essent en multikabel klanten hebben dit niet ervaren dus dit geldt alleen voor ex-@home klanten.
Image
Tarecco
Posts: 1
Joined: 09 Nov 2011 09:28
Contact:

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Tarecco »

volgens me ziggo heeft Poort 563 geblokt met SSL 1,5 van 120 maar 443 is/nog niet geknipt en dat gebruik ik met BINTUBE haal ik de volle snelheid
janneke435
Posts: 6
Joined: 05 Aug 2011 22:49

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by janneke435 »

Ik ben ook Ziggo klant en kan op poort 443 niet met SSl downloaden. Dan gebeurt er helemaal niets
Zonder SSL download hij wel, maar maakt in snelheid niets uit.
Dus bedoel je wel met SSL?????
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by Mister I-Telligent »

Wij krijgen sinds enkele dagen mails binnen van Ziggo klanten die met een veel lagere snelheid dan voorheen kunnen downloaden, dit zijn veelal voormalig @Home en Casema klanten.

Alle overige Ziggo klanten (Essent en Multikabel) hebben hier geen last van.

Wij zijn bezig de oorzaak hiervan te achterhalen en wij zijn met sommige klanten actief aan het testen om te kijken of wij dit alleen al via wijzigingen aan onze kant kunnen oplossen maar helaas nog zonder succes.
Image
wesly
Posts: 6
Joined: 05 Oct 2012 20:46

Re: ZIGGO KLANTEN OPGELET!!!

Post by wesly »

Ik ben ziggo-multikabel klant (alles-in-1-extra) en heb sinds een paar dagen gedurende lange perioden last van een veel lagere download snelheid.

Wat opvalt is dat het niet hoger komt dan 10Mbps terwijl ik normaal rond de 100 a 110Mbps zit.

Ik gebruik newsleecher en werk niet draadloos.

Als ik een speedtest doe dan zie ik dat ik wel de volle snelheid zou moeten kunnen halen.

Het maakt niet uit of ik SSL gebruik of niet.
Post Reply