Snelheid geknepen?

Alles over ISP's, routers en netwerken.

Moderator: Darkje

beviolet42
Posts: 1
Joined: 27 Feb 2011 15:05

Re: Snelheid geknepen?

Post by beviolet42 »

Ik zit zelf nu (zondagmiddag)op 6000 Kb/Sec en in de avond doordeweeks is het iets beter.Alleen overdag,niet in het weekend is het goed te noemen,dan zit ik rond de 13500 Kb/sec.Wordt ik nu afgeknepen of niet,volgens ziggo is er geen capaciteitsprobleem en is de installatie zowel bij mij als bij hun zelf dik in orde.Ik zit in het oude casema gebied postcode 4207PV.Hoor graag suggesties
Darkje
Usenet Junior
Posts: 17
Joined: 21 Jan 2011 17:58

Re: Snelheid geknepen?

Post by Darkje »

beviolet42 wrote:Ik zit zelf nu (zondagmiddag)op 6000 Kb/Sec en in de avond doordeweeks is het iets beter.Alleen overdag,niet in het weekend is het goed te noemen,dan zit ik rond de 13500 Kb/sec.Wordt ik nu afgeknepen of niet,volgens ziggo is er geen capaciteitsprobleem en is de installatie zowel bij mij als bij hun zelf dik in orde.Ik zit in het oude casema gebied postcode 4207PV.Hoor graag suggesties
Ik denk idd dat je een capaciteit issue heb. Bij mij heb een melding maken geholpen. Het was bij mij ook op speedtest.ziggo.nl. Als dat bij jouw ook zo is dan adviseer ik je het te melden bij ziggo. En dan maar hopen.
Post Reply