Retentie upgrade

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

De retentie zit nu precies op 460 dagen en blijft oplopen.

Over iets meer dan een maand zullen wij de 500 dagen passeren.
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

De retentie is de 500 dagen grens gepasseerd en we zitten nu op precies 502 dagen.
Image
bdewitte
Posts: 6
Joined: 05 Nov 2011 19:35

Re: Retentie upgrade

Post by bdewitte »

Ik probeer bestanden van 444 dagen oud binnen te halen en dat lukt niet. Heb reeds rond de 30 posts geprobeeerd van rond deze periode. Alle rar delen binnen deze files zijn beschadigd, niet een paar bijna alles mist wat. Met als gevolg dat repareren ook niet meer lukt. Bestanden van deze leeftijd waren eerder nooit een probleem. Heb van andere posters ook proberen binnen te halen met zo nu en dan een gelukje dat het net wel lukt om te repareren.
Wat is er aan de hand? :?:
Peet49
Posts: 1
Joined: 17 Nov 2011 09:26

Re: Retentie upgrade

Post by Peet49 »

bdewitte wrote:Ik probeer bestanden van 444 dagen oud binnen te halen en dat lukt niet. Heb reeds rond de 30 posts geprobeeerd van rond deze periode. Alle rar delen binnen deze files zijn beschadigd, niet een paar bijna alles mist wat. Met als gevolg dat repareren ook niet meer lukt. Bestanden van deze leeftijd waren eerder nooit een probleem. Heb van andere posters ook proberen binnen te halen met zo nu en dan een gelukje dat het net wel lukt om te repareren.
Wat is er aan de hand? :?:
Zelfde hier ,vanaf de verhuizing krijg ik geen enkele post meer goed binnen van jaar of ouder :( .
Had hiervoor ook nooit problemen mee.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

Peet49 wrote:
bdewitte wrote:Ik probeer bestanden van 444 dagen oud binnen te halen en dat lukt niet. Heb reeds rond de 30 posts geprobeeerd van rond deze periode. Alle rar delen binnen deze files zijn beschadigd, niet een paar bijna alles mist wat. Met als gevolg dat repareren ook niet meer lukt. Bestanden van deze leeftijd waren eerder nooit een probleem. Heb van andere posters ook proberen binnen te halen met zo nu en dan een gelukje dat het net wel lukt om te repareren.
Wat is er aan de hand? :?:
Zelfde hier ,vanaf de verhuizing krijg ik geen enkele post meer goed binnen van jaar of ouder :( .
Had hiervoor ook nooit problemen mee.
Onze netwerkbeheerder is daar nu mee bezig want er wordt kennelijk nog van de verkeerde schijven af gedownload terwijl er al sinds vrijdag schijven draaien waar de content wel compleet op staat.

Hij is nu de data aan het traceren.
Image
bdewitte
Posts: 6
Joined: 05 Nov 2011 19:35

Re: Retentie upgrade

Post by bdewitte »

Al iets bekend? Ik blijf maar incompletes krijgen..... :(
bdewitte
Posts: 6
Joined: 05 Nov 2011 19:35

Re: Retentie upgrade

Post by bdewitte »

Retentie was inmiddels opgelost maar heb nu weer een incomplete. Alleen dit keer een vrij recente, 5 uren oud. NZBindex.nl geeft hem aan als compleet maar ik heb maar 486 van de 593 blocks. Niet te repareren met volle par2 set.
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

bdewitte wrote:Retentie was inmiddels opgelost maar heb nu weer een incomplete. Alleen dit keer een vrij recente, 5 uren oud. NZBindex.nl geeft hem aan als compleet maar ik heb maar 486 van de 593 blocks. Niet te repareren met volle par2 set.
Zou je de nzb willen maken via www.binsearch.info wij hebben veel van dit soort vragen opgelost door de klant binsearch te laten gebruiken ipv nzbindex.

Onze retentie bedraagt 597 dagen trouwens.
Image
wouter
Usenet Junior
Posts: 12
Joined: 24 Oct 2010 21:56

Re: Retentie upgrade

Post by wouter »

600 dagen bijna, en dan nog zo'n superservice... verdienen jullie nog brood? :P
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

We zitten nu op 610 dagen en blijven langzaam doorstijgen.
Image
Post Reply