Retentie upgrade

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

brammetje
Usenet Junior
Posts: 16
Joined: 20 Feb 2011 15:15

Re: Retentie upgrade

Post by brammetje »

Misschien handig om dit ook te updaten op jullie site, 600+ klinkt toch wat beter dan 500+ ;)
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

brammetje wrote:Misschien handig om dit ook te updaten op jullie site, 600+ klinkt toch wat beter dan 500+ ;)
Dat hebben we bewust nog niet gedaan omdat de retentie fluctueert, we zijn bezig meer opslag aan te schaffen en aan te sluiten maar daar hebben we nog geen concrete datum van.

We spelen het liever dan op save en stellen hierdoor niemand teleur ;)
Image
Darkling
Posts: 6
Joined: 19 Feb 2011 17:30

Re: Retentie upgrade

Post by Darkling »

Wat is inmiddels de huidige retentie van jullie server?
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

Darkling wrote:Wat is inmiddels de huidige retentie van jullie server?
Onze retentie zit op 600+ dagen maar zoals eerder aangegeven geven wij een retentie van 500+ dagen aan omdat wij er dan zeker van kunnen zijn dat de bestanden compleet binnen te halen zijn.

Wij komen binnenkort met een formele retentie mededeling.

Tussen de 650 en 700 dagen is er een compleetheid van +95% dus is alles nog te repareren maar daar willen we geen reclame mee maken.
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

Onze officiele retentie is verhoogd naar +800 dagen en tot 900 dagen hebben wij een compleetheid van 99%.
Image
wouter
Usenet Junior
Posts: 12
Joined: 24 Oct 2010 21:56

Re: Retentie upgrade

Post by wouter »

Ik zocht dit topic al op, ik wist van de 600+ af maar heb per ongeluk iets van 860 dagen gedownload. Tot grote verbazing kwam hij binnen. Topperrrr!
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

Deze antwoorden op onze email omtrent de retentie uitbreiding maakt onze dag nog beter :D:

"Waarom zijn jullie zo geweldig ? =)
Enorm bedankt weer !"

"super, goed bezig ben blij met jullie."

"Een nog betere klanttevredenheid? Is dat mogelijk? Als iemand het over usenet heeft raad ik jullie direct aan. Jullie hebben geen telefoonnummer op de site staan, waardoor ik toen ik me aanmeldde toch een beetje had van, tja, is dit wel goed? maar als ik jullie een mail met een vraag stel word ik standaard binnen 5 minuten gebeld, vaak zelfs binnen 2 minuten. Perfecte service!"

"Ik heb het al ooit gezegd en zeg het nogmaals, jullie zijn de xs4all op usenetgebied, veel technische kennis in huis en altijd klantvriendelijk en geduldig als jullie mij weer moeten helpen omdat ik er weer eens niet uit kom, houden zo!"

"GEWELDIG!!!

"Ga zo door."

"Zeer goed bezig en bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
H. E."

"En daarom zijn we klant bij I-Telligent!

Uitstekend werk. Keep it up!

gr J."

"Super hoor.
Ben erg tevreden.
Mvg.

G."


Iedereen bedankt en wij doen ons best om dit service-niveau te behouden.
Image
rasasoufe
Posts: 1
Joined: 04 Jan 2013 23:14

Re: Retentie upgrade

Post by rasasoufe »

Hallo,

Ik heb sinds kort I-Telligent als usenet provider en bent tot nu toe erg tevreden. Alleen vind ik de tekst/headerretentie vrij laag (iets van 380 dagen?). Gaat deze nog omhoog? Dat zou handig zijn om oudere bestanden te zoeken op bv spotnet. Anders moet ik zoeken met bv binsearch of NZBindex, terwijl de commentaren en ervaringen van anderen soms! erg handig zijn.
maglor
Posts: 3
Joined: 06 Jan 2013 20:37

Re: Retentie upgrade

Post by maglor »

Wat is de huidige retentie...
Probeer een beetje reclame te maken voor jullie, maar 800+ is al oud nieuws volgens mij...
meen te weten dat jullie eerder richting de 1000 zitten.
hoor het graag!
markheloking
Posts: 5
Joined: 31 Mar 2014 12:43

Re: Retentie upgrade

Post by markheloking »

Er is al een hele tijd geen bericht meer geweest over de retentie, en de website geeft nog altijd 800+ dagen aan. Is jullie ambitie om te groeien gestopt bij de 800? Zo nee, wat is jullie huidige doel en wat zijn de problemen/uitdagingen die jullie tegenkomen?
Post Reply