Retentie upgrade

Alles over nieuwsgroepen, nieuwslezers en overige aanverwante onderwerpen.

Moderator: Darkje

markheloking
Posts: 5
Joined: 31 Mar 2014 12:43

Re: Retentie upgrade

Post by markheloking »

Doublepost zodat de datum word bijgewerkt.

Voor de "urgente" zaken (die heel zo urgent niet waren) bellen jullie binnen 10 minuten op (topservice!), maar een forumbericht blijft een halfjaar onopgemerkt? Niet dat heel belangrijk is, maar gezien de retentie nogsteeds hetzelfde is nogmaals de vraag: Wat zijn de plannen en werkzaamheden?
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

markheloking wrote:Doublepost zodat de datum word bijgewerkt.

Voor de "urgente" zaken (die heel zo urgent niet waren) bellen jullie binnen 10 minuten op (topservice!), maar een forumbericht blijft een halfjaar onopgemerkt? Niet dat heel belangrijk is, maar gezien de retentie nogsteeds hetzelfde is nogmaals de vraag: Wat zijn de plannen en werkzaamheden?
Onze retentie staat op precies 900 dagen en onze volgende stap zal +/- 1200 dagen zijn.

De reden dat uw post onopgemerkt bleef is omdat wij geen melding krijgen als iemand een bericht plaats onder mededelingen, wij krijgen wel een email als iemand onder support een bericht plaatst.
Image
User avatar
Mister I-Telligent
Usenet Admin
Posts: 124
Joined: 03 Mar 2009 11:52

Re: Retentie upgrade

Post by Mister I-Telligent »

Onze retentie is uitgebreid naar +1200 dagen en groeit door naar de 1290 dagen, hierna zullen wij investeren in extra retentie om verder door te groeien.
Image
xsjlo
Posts: 2
Joined: 29 Apr 2014 12:19

Re: Retentie upgrade

Post by xsjlo »

Beste,

ik vraag mijn af wat de rententie op dit moment is.

Ik krijg sommige bestanden van 1200 dagen niet binnen terwijl ze wel compleet zijn.

Groet,
Xsjlo
Post Reply